Best wishes from Ogilvy Paris.

With a short and smart film Ogilvy Paris shows that sometimes wonderful ideas are not to be tested. Awkward situation but a very funny one.

At Ogilvy Paris, we’re sure that testing our ideas can occasionally help us improve them.

But for anyone who’s struggled through a particularly difficult round of focus groups, sometimes it can seem like even an idea as splendid as Christmas might barely limp its way across the testing finish line.

So whilst we can’t wish you a Merry Christmas, here’s to a holiday season full of good spirit and to another year in search of brilliant ideas…that make it through testing.


Chez Ogilvy Paris, nous savons que parfois, le meilleur moyen d’améliorer une idée, c’est de la tester.

Pourtant, ces séances se révèlent souvent extrêmement ennuyeuses…demandez à n’importe quel participant de ces focus groupes, il vous confirmera que même une idée aussi joyeuse que Noël peut ne pas être retenue.

Donc puisqu’on ne peut pas vous souhaiter un Joyeux Noël, nous vous souhaitons des vacances de fin d’année pleines de bonne humeur et une année prochaine remplie d’idées aussi brillantes que celle de Noël… Qui soient enfin retenues! – Says Ogilvy Paris

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s