Advertising, brand content: Jack Daniel’s bar talks

 

Arnold USA dévoile sa dernière campagne pour Jack Daniel’s : pas moins de 7 films mettant en scène les brèves de comptoir.

Testimoniales, authentiques et mythiques, elles sont une bonne représentation des histoires échangées autour d’un verre.

Si la réalisation est sans faille, je regrette un brin de folie. Finalement seule l’histoire des black-métaleux norvégiens nous emmène un peu “loin”.

Tout en restant aussi vraies, authentiques, elles auraient pu être plus drôles, folles, terrifiantes ou émouvantes.

Une belle idée et une super réalisation néanmoins avec une plateforme sociale prévue pour partager ses propres histoires.

 

Arnold USA unveils its last campaign for Jack Daniel’s: no less than 7 films staging bar talks.

Testimonial, genuine, and mythic, they exactly represent the kind of chat you can have with friends, sharing a glass of whisky.

If the films are perfectly crafted, I regret a bit of madness in theses stories.

I mean, everyone has something crazier than that to speak about, especially when it is involving alcohol, friends and weird situations.

Even if they are true and genuine, I think they can be more funny, terrifying and unique.

It is a great idea with a beautiful realization anyway including a social platform to share your very own stories.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s